Review Nederlandse Breidagen

screen-shot-2016-12-31-at-10-49-15

Ik ben op 20 mei jl naar de Nederlands breidagen geweest in Rijswijk.

Wat was mijn indruk?

Ik was er voor openingstijd. Ik had er nl zin in. Voor de zaal is het mogelijk te gaan zitten en je kan alvast wat drinken. Ik ging lekker zitten en tijdens het wachten zat ik te breien aan mij cobblestone socks (patroon van Mina Philipp). Klokslag 10 uur gingen de gordijnen open ik ik liep eerst naar Andrea van Chestnut cabin. Zij was nl jarig die dag ik wou graag een kado geven. Gelukkig vond ze het leuk.Β  Na een kort praatje ging ik toch echt over tot de orde van mijn wish list. En dat betekende dat ik bij Chestnut cabin mijn True friend (patroon van Veera Valimaki) ging uitzoeken. Daarna ging ik verder met mijn lijst. Mijn lijst bracht mij bij Koperdraadje, Wolgoed.nl, Craftfulness, Wol met Verve, Zevenkatten, Treliz, Cross & Woods, Wol zo eerlijk, The purple lady designs, Fiberdelic en Creatotaal.

Het was druk op de beurs, maar niet zo druk als in Zwolle. En ik moet zeggen dat ik dat wel fijn vond. Misschien de standhouders niet, maar als bezoeker was het wel prettig.

Ik kwam Jennifer tegen van 3kleineschaapjes en Esther van Starfiber studio en we zijn de rest van de dag met elkaar opgetrokken. Dit was erg gezellig en ik weet zeker dat ik deze dames nog een keer ga zien in de toekomst. De stand van Andrea voelde als een soort thuisbasis. Ik hoop niet dat we teveel in de weg liepen. Maar ook Andrea ga ik snel weer zien.

Wat vond ik van het aanbod qua standhouders?

Ik had van te voren een boodschappenlijstje gemaakt om impuls aankopen te vermijden. Dit heeft erg gewerkt. Ik heb geen impuls aankopen gedaan, sterker nog 1 ding heb ik niet gevonden. Dus die gaat op mijn verlanglijstje. Natuurlijk heb ik ook de standhouders bekeken waar ik niks gekocht heb. Er was een groot aanbod. En ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat was het toch gezellig.

Review van de workshop van Puk Vossen?

Ik heb de workshop Kabels leren breien gevolgd. Puk is een zeer duidelijke en goede docent. Ze is geduldig en legt goed uit. Ik vind dat zeer fijn. Ik durfde vragen te stellen.

Ik heb super veel geleerd. Ik kon nl geen kabels breien, maar de wens was groot. Zeker gezien het feit er zoveel leuke patronen zijn. Ik moet nog wel veel oefenen, maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik kan deze workshop aanraden.

Wat zijn de aankopen?

2017-05-20 19.53.08.jpg

Boven links: Chestnut cabin
Boven rechts: Craftfulness
Onder links: Wol met verve
Onder midden: Treliz
Onder rechts: Cross & woods

2017-05-20 19.53.34.jpg

Boven links: Wolgoed.nl
Boven midden: Megurumi
Boven rechts: Wolgoed.nl
Midden links: Fiberdelic
Midden midden: Wol zo eerlijk
Midden rechts: The purple lady designs\
Onder links: Koperdraadje
Onder rechts: Creatotaal

Wie ontmoet?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Zoveel leuke mensen ontmoet en mee gesproken, teveel om op te noemen en ik hoop in de toekomst ze nog een keer tegen te komen! Helaas ook een aantal mensen misgelopen. Dus ik hoop hun de volgende keer te zien.

Conclusie?

SUPER LEUK, maar dat mag duidelijk zijn. Op naar de volgende keer!

8 Comments

  1. Pingback: Shownotes: CQ haken vlogt #5 | CQ Haken blogt

  2. Pingback: Interview met Starfiber studio | CQ Haken blogt

  3. Pingback: Interview met 3 kleine schaapjes | CQ Haken blogt

  4. Pingback: Interview met Leslie Eisinger | CQ Haken blogt

Geef een reactie

