Kindersokken

Mijn 2 kinderen werden jaloers op mama. Want ik had al 3 paar sokken voor mezelf gemaakt. En zij willen ook! 😁 

Dus ik heb beloofd dat de volgende sokken voor hun zijn.

Sokken voor onze dochter: Flamingo sokken

  • Wol: een mini van Chestnut cabin en flamingo legs van Stranded dyeworks. 
  • Naalden: chiaogoo 2 mm
  • Aantal steken: 56
  • Boord: 15 toeren, 2R 2AV

Rest volgt nog, want de flamingo legs is nog niet binnen. Deze sokken moeten af zijn als we haar verjaardag vieren. Want ze geeft een flamingo feestje. Ik wil wel lange sokken maken. En in ieder geval een ronde teen. 


Sokken voor onze zoon: brandweer sokken

  • Wol: dropsfabel in rood en blauw.
  • Naalden: hiya hiya 2 mm
  • Aantal steken: 48
  • Boord 15 toeren 2R 2AV

De rest volgt nog. Denk dat voor het been ik kijk of 30 toeren goed is, anders maak ik ze wat langer. Dan een makkelijke hiel en voor de voet veel passen. In ieder geval een ronde teen. 

Maken jullie ook voor andere sokken? En hoe doen jullie dat met passen? 

2 Comments

Geef een reactie

