Nederlandse Breidagen in Rijswijk

In mijn vorige blog had ik het over de Knit & Knot in Tilburg. Maar in mei zijn de Nederlandse breidagen in Rijswijk. Daar ga ik ook zeker weten heen.

screen-shot-2016-12-31-at-10-49-15

Wie is de hoofdgast:

Donna Smith

Wie is Donna Smith?:

Donna is een textiel ontwerper en maker en ze woont in Shetland. Ze was een mariene bioloog en na een paar jaar gewerkt te hebben in dat beroep is ze een studie gaan volgen in kunst en ontwerpen. In 2001 heeft ze haar bedrijf gestart.

Standhouders:

Een greep uit de lijst van de deelnemers:
Anke Grevers
Atelier Eucalypta
Atelier Lindelicht
Atelier Wol en Zijde
Bart en Francis
Batts and Threads
Chestnut Cabin
Cross & Woods
CuteDutch
de Haakbaak
de Haakfabriek
de Kettingkast
Elitt
Great British Wool
Keetenc0
Marlaine
Marrie’s Atelier
Recht en Averecht
Rianne’s Haaksels
Ribbels
Sieradenenzo
Stip & HAAK
Stof tot Verven
Sugaridoo
Sweet Apple Design
Tassies Haakwebshop
Textielwerk Wol en zo……
Trollenwol
Weldraad
Wol & Co
Wol met Verve
Wolbobble
Wolcafé
Wolgoed
Wolmarkt
Wol-zo-Eerlijk

Bij welke stands ga ik zeker langs?:

In ieder geval: Chestnut Cabin, Wol met Verve, Weldraad, Trollenwol, Sweet apple design, Recht en Averecht, Cross & Woods. Maar ik maak zeker een rondje langs de andere standhouders.

Workshops:

Er zijn best een aantal erg leuks workshops. De gast Donna Smith geeft er ook een aantal.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Wat ga ik doen qua workshops?:

Ik wil heel graag kabels leren breien, dus ik geef me op voor de workshop van Puk Vossen – Kabels breien van A tot Z. Dit is een lange workshop, dus hou ik het er bij 1. Misschien verander ik nog van gedachten.

Kom jij ook?

 

 

 

3 Comments

  1. Pingback: Shownotes: vlog #1 CQ haken vlogt | CQ Haken

  2. Pingback: Shownotes: CQ haken vlogt #2 | CQ Haken blogt

Geef een reactie

