Knit & Knot in Tilburg

screen-shot-2017-01-18-at-15-06-58

Op 17, 18 en 19 maart a.s. is er weer de Knit & Knot in Tilburg met als thema Cultuur & Creativiteit. Dit jaar ga ik er voor het eerst heen. Ik ga op de zaterdag.

Ik vind beurzen bezoeken erg leuk, maar ze kunnen redelijk pijn doen in de portemonnee. šŸ™‚ Maar het leukst vind ik toch de mensen die ik ontmoet & leer kennen op deze beurzen.

Welke deelnemers komen er oa.?:

Er zijn best een grote groep deelnemers, een kleine greep: Aan de haak, Atelier Wol en zijde, Boekhandel Erato, Cutedutch, Dutch Wool Diva, Ribbels, Recht en Averecht, Keigoed vilten, Schaap en draak, Weldraad, Wolmarkt, Sweet apple design, Draadkracht, Chestnut cabin.

Bij welke deelnemers ga ik zeker langs?:

Chestnut cabin, Wolop, Weldraad, Recht en Averecht, Ribbels, Schaap en draak,  Draadkracht, Sweet apple design, Dutch Wool Diva, Boekhandel Erato. En natuurlijk loop ik een rondje en kijk ik bij de andere deelnemers. Want je weet nooit wat je vindt.

Welke bloggers/vloggers komen er langs?

Aan de bloggers/vloggers tafel is het mogelijk een aantal mensen tegen te komen. Zoals o.a. Puk Vossen (Bureau Vossen), Lisanne Multem (Draad en praat) en Club Geluk.
Altijd leuk om met iemand te praten over breien en haken.

Waar ga ik op zoek naar?:

Wol voor de find-your-fade shawl, wol voor de snow-day shawl, een boek voor kabels breien voor beginners, leuke mini’s voor de deken, een sockblank, aparte sokkenwol en evt. een projecttasje om de dag aan te herinneren.

Welke workshops worden er gegeven?:

Een heleboel workshops zijn er te volgen. Zoals oa. Make & take creatief wolverven bij Draadkracht, Freestyle breien en haken bij Club Geluk, Keigoed vilten bij Keigoed vilten, Tunisch haken bij Handwerkatelier Serdani en Tolspinnen voor beginners bij Dutch Wool Diva.

Welke workshop ga ik doen?:

Ik heb me opgegeven voor Make & take creatief wolverven bij Draadkracht en ik twijfel nog tussen Tolspinnen voor beginners bij Dutch Wool Diva of Staphorster bubbelwarmers bij Puk Vossen. Misschien laat ik het bij wolverven, maar het kan ook zo zijn dat ik de andere 2 workshops ook ga volgen. Wie weet. šŸ™‚

Kom jij ook?

 

 

1 Comment

  1. Pingback: Nederlandse Breidagen in Rijswijk | CQ Haken

Geef een reactie

