Shlanket update

Clue 1 



Clue 2



Clue 3

Clue 4


Conclusie:

Wat een heerlijk patroon. Heel goed te doen. Elke clue heeft mij hooguit 2 uur gekost, behalve de laatste. Dus als KAL echt goed in te plannen in je drukke week. Dit is de eerste keer dat ik een patroon van Mina Philips maak. Ze is erg duidelijk en zeer goed te volgen.

Dit was ook de eerste keer dat ik Cascade heather heb gebruikt. De wol is heerlijk zacht. Wel pluizig, maar dat vind ik niet zo erg. 

Achteraf had ik toch een 100 cm koord moeten gebruiken, want nu met de 80 cm is het een beetje proppen.

Zoek je een leuke shawl, die makkelijk en snel te breien is? Dan raad ik ten zeerste de shlanket aan.

2 Comments

Geef een reactie

