Wolwinkel toer Nederland

In  een vorige blog had ik een idee geopperd om naar Londen te gaan. Maar het is ook leuk om in Nederland een winkeltoer te doen.

Voor mijzelf zit ik te denken aan winkels zoals Sticks & Cups (Utrecht), Stephen & Penelope (Amsterdam), Weldraad (Amsterdam), Cross & Woods (Den Haag), Echtstudio (Alphen a/d Rijn) en Knotten (Delft). Bij sommige winkels ben ik al vaker geweest, maar blijven altijd leuk om langs te gaan.

Waarom deze winkels? Ik woon in Zuid Holland en deze zijn dan redelijk in de buurt.

Dus…

  1. Bij welke winkels zou jij graag langs willen gaan?
  2. Welke winkel moet ik echt een keer bezoeken?
  3. Wie lijkt het leuk om bij een winkel af te spreken?

Laat het mij weten via een bericht hieronder of via instagram.

3 Comments

Geef een reactie

