Shlanket MKAL

screen-shot-2017-01-02-at-10-54-34

Patroon via Knitting Expat

Via de podcast van Knitting Expat kwam ik achter haar MKAL (mystery Knit-a-Long).

Wat is het?:

Een Shlanket, maar wat is dat? Een Shlanket is een combinatie tussen een shawl en een blanket. Dus een lekker groot project.

Welke wol gebruik je?:

Een aran of een worsted gewicht. Dus lekker dikke wol. Je gebruikt naalden 5 of 5,5 mm of een rondbreinaald van 100 cm.

Wat gebruik ik?:

Ik ga breien met Chiaogoo naalden 5 mm en ik heb een 80 cm koord. De wol die ik gebruik is van Cascade heather in 3 kleuren: Birch, Irelande en Charcoal grey.

Het is een MKAL, dus je weet niet hoe het eind product er uit ziet. Er komen 4 aanwijzingen: 1 januari, 8 januari, 15 januari en 22 januari. Het patroon moet je wel kopen.

Hou mijn instagram in de gaten voor updates van dit project.

 

7 Comments

  1. Pingback: WIP update | CQ Haken

Geef een reactie

