2016

Wat een jaar! Een jaar met ups en downs. Op creatief gebied ben ik zeer tevreden over het jaar. Ik ben actiever geworden op instagram, Ravelry en met mijn blog. Beide geven mij veel inspiratie. Ik heb hele leuke mensen leren kennen. Ik heb veel plannen voor 2017. Wat gaat veranderen met mijn blog, is dat ik maar 1x per week een blogbericht zal plaatsen.

Wat is er dit jaar allemaal van de naalden af gekomen:

Er staan nog projecten op de naalden die ik in 2017 af wil hebben:

En er gaan ook nieuwe projecten komen:

  • Shlanket MKAL
  • Mecury sokken
  • Solaris
  • Exploration station
  • Hap
  • En nog veel meer

Ik wil ook dingen leren:

  • Kabels breien en haken
  • Brioche leren
  • Een trui breien

Doelen:

  • Beter worden in sokken breien, liefst 1 paar sokken per maand.
  • De true friend trui maken.
  • Alle oude projecten uit 2016 af maken.
  • Vooral veel lol hebben!

Genoeg voor een heel jaar weer!

Wat zijn jullie plannen voor 2017?

4 Comments

  1. Genoeg plannen heb je inderdaad, leuk!! Mijn ‘doel’ voor 2017 is om me minder druk te maken. Lukt iets niet, dan lukt iets niet, punt. Ik ben van nature nogal een streskippie, maak me druk over de kleinste dingetjes, afwijken van mijn planning vind ik daardoor ook waardeloos. Dit jaar wil ik mijzelf meer ruimte geven om gewoon te ‘zijn’. Loopt iets een keer anders dan is dat zo en moet ik daar gewoon vrede mee hebben ;).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

