Projectbag

Via meerdere vlogs/podcasts kwam ik in aanraking met projectbags (projecttasjes). Naast dat ze er mooi uit zien, zijn ze ook erg praktisch. Alles wat je nodig hebt voor een project zit bij elkaar en dus als je zin hebt om met je sjaal verder te gaan hoef je alleen dat tasje te pakken. Erg handig dus. Wat ook erg fijn is dat wat in het tasje zit ook goed beschermd is tegen beestjes. Een erg groot pluspunt!

Nu heb ik in korte tijd er redelijk wat aangeschaft. En ik moet zeggen dat ik mijn favoriete winkels heb voor de aanschaf.

  1. Jibbyroosews
  2. AmeliaXJoy
  3. Craftfulness
  4. Thepurpleladydesigns
  5. Owlaboutyarn
  6. Minamakes

Het lijkt mij leuk om zelf ook te leren hoe je een goed project tasje met rits maakt.

Wie moet ik volgens jou eens bekijken voor mooie project tasjes? Of maak jij mooie project tasjes? Laat een bericht achter!

Geef een reactie

