Welke Indie dyers zijn er in Nederland?

Een vraag die gesteld was. Ik ging nadenken en op onderstaande namen kwam ik uit.  

De Nederlandse indie dyers die ik ken:

  1. Chestnut Cabin
  2. Kralalien
  3. Undercover Otter
  4. Craftfulness
  5. Dutch Wool Diva
  6. Terralita
  7. Spingodin
  8. Wolop
  9. Zazu yarns
  10. Fiber spa
  11. Het Wolhuuske
  12. Eco textiel Studio

Misschien staat er iemand bij die jullie nog niet kennen en willen gaan bekijken. Ze zijn allemaal het bekijken waard. Sommige hebben even niks in hun Etsy winkel, maar toch zijn ze de moeite meer dan waard om in de gaten te houden. Sommige liggen ook in winkels, zoals bijvoorbeeld Chestnut Cabin, haar wol ligt bij Sticks & Cups en Undercover Otter, haar wol ligt bij Stepen & Penelope.

Naast het steunen van lokale wolwinkels. Wil ik de Nederlandse indie dyers meer ondersteunen. Naast zelf wol aan te schaffen bij deze dyers, kan ik ook bijdragen aan meer bekendheid.

Wie moet ik volgens jullie echt nog leren kennen? Of ben jij iemand die ik echt moet leren kennen? Laat een reactie achter.

Aanvulling:

  1. Loret Karman 
  2. Wol met verve
  3. Bollekes.nl
  4. Draadkracht
  5. Leslie Eisinger
  6. Textielwerk
2 Comments

Geef een reactie

