Hocus Pocus

Via 123stitch.com heb ik een aantal patronen gekocht van Prairie Schooler. Een bedrijf die kruissteek patronen maakte. Ze zijn gestopt met het maken en een ander bedrijf heeft een aantal zaken overgenomen, zodat de patronen nog steeds gekocht kunnen worden.

Wat maak ik?

hocus pocus.png

 

Hocus Pocus, ik heb deze heel veel voorbij zien komen op instagram en via podcasts. En zo raakte ik zeer geïnteresseerd in dit patroon.

Waar maak ik het op?

Ik heb bij Borduurbrink de stof gekocht: Ubelhor Evenweave 12,6 draads (32 count) Antique white.

Welke garen gebruik ik?

Via handwerk.nl heb ik de juiste DMC garen besteld: Mouline special 117: blanc (1x), Gray 640 (1x), Black/Brown 3371 (1x), Dk. Gray 3787 (1x) en Orange 3826 (1x).

Wat gebruik ik nog meer?

Ik gebruik borduurnaalden, een superframe en een needle minder.

 

 

 

1 Comment

  1. Pingback: 2016 | CQ Haken

Geef een reactie

