Randomkal

Gwen (op ravelry: Spaceinvaders en op instagram: Randomgwen) houdt in haar groep op Ravelry: The Random knitter podcast een KAL/CAL/MAL. Je mag zelf een patroon uitkiezen en je gaat gewoon daar mee aan de slag. Ze heeft een chatter thread in de groep en zoals bij vele KAL/CAL/MAL heeft ook zij een prijs: een skein van Stranded dyeworks en de kleur Fright night, erg mooi!

Ik vind een KAL/CAL/MAL altijd wel leuk, maar meestal moet je een bepaald patroon doen of een sjaal of een trui of sokken. Wat ik leuk vind aan deze KAL/CAL/MAL je mag helemaal zelf kiezen wat je doet. Het enige is dat het niet een klein project mag zijn.

Wat maak ik?

Ik maak de Edison wrap/scarf van Lynn di Cristina met Wol met Verve wol: kleur Gazette (BFL twist sock) en nummer 479 (merino singles mini), misschien nog een 2de kleur, maar die is nog niet zeker.

Dus doe je mee? De richtlijnen voor het mee doen heb ik gekopieerd van haar Ravelry groep.

screen-shot-2016-11-09-at-10-18-54

The Random knitter podcast groep

 

2 Comments

  1. Pingback: 2016 | CQ Haken

  2. Pingback: WIP update | CQ Haken

Geef een reactie

