Wat als we samen gaan shoppen in Londen?

Ik zou heel graag een keer een dagtocht willen maken naar Londen. Om dan daar de wolwinkels langs te gaan en te shoppen. Winkels zoals Loop , I knit Londen, Ray Stitch, Knit with attitude & Fringe.

Nu is het mogelijk om niet al te duur met een bus een dagtrip te maken. Dan ga je in de late avond met een bus weg en je bent dan in de ochtend in het centrum van Londen. In de avond moet je dan weer in de bus zitten richting Nederland en dan ben je weer in de ochtend terug op de plek waar het begon in Nederland.

Het lijkt mij super leuk om dit te doen, maar dan niet alleen. Ik zoek liefhebbers! Wie wil mee? Ik heb een podcast gezien van that Canadian girl waarbij een organisatie het regelde,er was een soort planning gemaakt met de winkels en ook meet & greets. Wie weet is dit te regelen. Daar zou ik best naar willen kijken. 

Dus…..

Wie zou er met mij mee willen?

Wanneer zou je dan willen gaan?  Ik werk 4 dagen, voor mij zou het bijvoorbeeld fijn zijn als we vrijdag avond heen gaan en dan zaterdag Londen kunnen bezoeken.

Lijkt het jou wat? Laat hier een bericht achter of stuur mij een bericht via instagram (cq_haken). En wie weet word ik dan jullie ‘cruise-director’.

1 Comment

  1. Pingback: Wolwinkel toer Nederland | CQ Haken

Geef een reactie

