Mini skeins swap groep

Ik heb een aantal mini skeins gekocht en maak daar op dit moment the coziest memory deken van. Alleen wil ik elke kleur maar 1x laten terug komen in de deken. Mijn versie deken gebruikt ongeveer 4 gram per vierkantje, dus ik heb nog genoeg over van de mini skeins die ik al gebruikt heb. Zo ontstond er een idee.

Wie zou mee willen doen met een swap? Ik doe al mijn gebruikte mini skeins in een doos en stuur deze doos dan naar persoon 1. Persoon 1 haalt uit de doos mini skeins die ze leuk vindt en vult de doos dan aan met eigen mini skeins die over zijn. Dan stuurt persoon 1 hem naar persoon 2, enz. Nadat de doos bij de laatste persoon is geweest, stuurt deze de doos terug naar mij, zodat ik ook kan kijken of er wat in de doos zit wat ik leuk vind. Ik bewaar de doos dan en bij genoeg animo herhalen we dit proces na een aantal maanden. Zodat er weer wat te ruilen valt.

De spelregels moet ik nog over nadenken. En de kosten zullen alleen de kosten voor het opsturen zijn, en die zijn hooguit 3,95 euro.

Dus wie doet er mee? 

4 Comments

Geef een reactie

