Give away bij 300 volgers op instagram

Ik zit op instagram: cq_haken en zit tegen de 300 volgers aan.

Nu ga ik, zodra ik 300 volgers heb, een give away doen.

Wat krijg je?

  1. Een mini skein van Alice Starmore Hebridean: kleur bog bean.
  2. Een progresskeeper/stekenmarkeerder, een theezakje, van Kralalien.
  3. Een button van Craftfulness
  4. Een button van Ravelry

Wat moet je doen?

In ieder geval mij volgen op instagram en dit bericht liken. Zodra ik 300 volgers heb, mijn instagram in de gaten houden voor de foto van de give away met de uitleg hoe je in aanmerking komt.

Doe je mee?

Update: de give away is gestart!

Geef een reactie

