Review workshop brei- en haakdagen

Op 22 oktober ben ik naar de brei- en haakdagen in Zwolle geweest. En daar heb ik een workshop ‘Naaldbinden’ bij Sandra Moek van Atelier de Kamperfoelie gevolgd.

Wat is naaldbinden?

Zie een eerder blog.

Wat vond ik van de workshop?

We waren met een groep van 4. Sandra kon ons dus goed uitleg geven. En ik moet eerlijk zeggen, ik vond het lastig. De vingers wilden andere dingen en mijn hersens gingen heel druk aansturen. Maar toen ik het los liet in mijn hoofd, ging het beter.

Wat heb ik geleerd?

De oslo steek, hoe je opstart, hoe je meerdert en mindert en hoe je in het rond moet gaan.

Het resultaat


Hoe was de docent?

Sandra was erg kundig en behulpzaam. Erg prettig om les van te krijgen.

Ga ik vaker doen?

Denk het wel.

Al met al geen spijt van de keuze. En een aanrader om eens te doen.

 

1 Comment

Geef een reactie

