Review: De brei- en haakdagen in Zwolle

screen-shot-2016-10-08-at-23-31-03 22 oktober ben ik samen met een collega naar de brei- en haakdagen in Zwolle geweest. 

Wat was de indruk?

OMG wat druk! We waren er om 9.50 uur. Lekker op tijd, want de workshop begon om 10.15 uur. Er stond op een gegeven moment een rij en eerder dan verwacht gingen de deuren open. Er waren momenten dat je voor je gevoel niet bewegen kon en gek genoeg waren er ook kraampjes die zo rustig waren, dat je er heen wou voor de rust.

Wat heb ik gekocht?

Meer dan gepland, maar zo gaat het altijd. 😜

Wereldwol

Wol met verve

Craftfulness

Trollenwol

Wol ze eerlijk

Recht en averecht

Draad kracht

Loret Karman

Yarnz

Chestnut cabin

Make & meet


Wat is er nog meer gebeurt?

Ik had afgesproken met Alita Kramer (Terralita op instagram en youtube). We hadden na de workshop Naaldbinden afgesproken bij het restaurant. Ze had een heel lief kado-tje mee genomen voor mij en mijn collega. Echt super lief! Ik ben nog niet zo bedacht daarop, maar de volgende keer neem ik ook kado-tjes mee voor mensen die ik tegen kom.

Kado van Alita


Vervolg

Ik ga zeker de volgende keer weer naar de breidagen! Denk dan misschien 2 workshops te volgen. Er waren er zoveel die ik nog wou doen. 

Maar voor nu lekker knuffelen met de gekochten wol. 😉

De review van de workshop komt in een volgende blog.

4 Comments

  1. Pingback: Steun je lokale wolwinkel | CQ Haken

  2. Pingback: Interview met Terralita | CQ Haken blogt

Geef een reactie

