Driehoek sjaal

Via social media heb ik Alita Kramer (Terralita) leren kennen. En zo zag ik via haar Instagram account een mooie driehoek sjaal voorbij komen. Ik kreeg haar patroon en ben gaan breien.

Wat heb ik gebruik voor wol?


Ik heb 1 skein gebruikt van Piratenwolle kleur nr 311. Het is handgeverfde sokkenwol, 110 gram/ 420 meter, 75% wol en 25% polyamide.

Wat vond ik van het patroon?


Heel erg leuk en onwijs goed te doen. Nu haak ik meer dan dat ik brei. Maar voor mij was dit dus prima. Ik heb geleerd hoe een toer te maken met gaatjes.


Mijn tip: zoek Terralita (Alita) op op instagram en op youtube. En volg haar! Zeker de moeite waard. En mocht je nog leuke sokkenwol zoeken, ik adviseer Piratenwolle, de verzendkosten zijn nl maar 5 euro!

3 Comments

  1. Pingback: 2016 | CQ Haken

Geef een reactie

