Review I-cord workshop handwerkdagen

Tijdens de handwerkdagen heb ik een workshop gevolgd bij de knitwitch over I-cord breien. Ik heb een patroon liggen van Stephen West en daarbij moet ik een I-cord kunnen breien. Dit had ik nog nooit gedaan, vandaar dat het mij een goed en leuk idee leek.

Wat heb ik geleerd?

Hoe je opzet en afkant met een I-cord. Op een hele makkelijke manier ging het mij af. Ik had gedacht dat het heel ingewikkeld zou zijn, maar na een korte uitleg en aandacht van de docent ging het mij prima af. De handleiding was via foto’s en zeer duidelijk.



Hoe was de indruk?

De docent was streng, maar goed. Ik snap nu het mazen.


Heb ik het door?

Ja, dus kom maar op met het patroon van Stephen West 🙂 En ik ga het vaker toepassen bij oa. sjaals.

Geef een reactie

