Wolwinkel ontdekkingstocht: nr. 5: Sticks & Cups

1 oktober jl. ben ik kort langs geweest bij Sticks and Cups in Utrecht. De winkel is al een aantal weken geopend, maar op 1 oktober was de officiële opening. Carolien van de Colourful Creativity podcast was er ook special. En de hele maand oktober ligt er wol en accessoires van haar in de winkel.

Mijn eerste indruk?

Leuke kleine winkel, duidelijk aandacht aan besteed en naast bekendere merken als Scheepjes, dus ook andere wol, zoals in de maand oktober van Carolien (Kralalien), Chestnut cabin, Schoppel wolle en Zazu yarns. Ook leuke projectbags van Made bij Bir! En natuurlijk ook breinaalden, schaartjes, etc.

Mijn aankopen

Screen Shot 2016-10-02 at 10.12.33.png

Heb ik een projectbag gekocht van Made bij Bir! en 2 skeins van Carolien: soft sock in de kleur Mintchip.

Ik ga zeker de volgende keer dat ik in Utrecht ben terug naar de winkel. Dit keer zonder kinderen, zodat ik rustig kan rond kijken, zonder het opgejaagde gevoel.

6 Comments

  1. Pingback: Welke Indie dyers zijn er in Nederland? | CQ Haken

  2. Pingback: Interview met Kralalien | CQ Haken blogt

Geef een reactie

