Wolwinkel ontdekkingstocht: nr 4: Julija’s shop

Ik ben pas geleden naar Antwerpen geweest met een lieve vriendin. En natuurlijk moest ik even op zoek naar een wolwinkel. Via de website van Puk Vossen (Bureau Vossen) heb ik de mogelijkheid om makkelijk een wolwinkel op te zoeken en ik wist dat ze 1 winkel uit Antwerpen had staan, nl Julija’s Shop.

De eerste indruk

Bij binnenkomst was mijn eerste indruk: wat licht en wat netjes en wat mooi! De wolletjes en de garens staan of hangen netjes bij elkaar. De prijzen zijn goed aangegeven en de keuze voorraad is heel goed. Zo goed dat ik er hebberig van werd. 🙂 Je kan naast wol ook stoffen kopen en natuurlijk een assortiment van accessoires.

Wat is het aanbod qua wol?

screen-shot-2016-09-25-at-10-41-33

Een mooi assortiment. Ik vond het aanbod van de Manos Del Uruguay, het Moya katoen, de Quince & Co en de Juniper moon erg mooi.

Mijn aanschaf

2016-09-24 18.28.04.jpg

Ik had een idee van te voren: een Linus sjaal breien. En ik had bedacht dat ik daar Quince & Co voor kon gebruiken. Ik heb uit eindelijk gekozen voor hun Chickadee wol in de kleuren: Carrie’s Yellow, Fox en Chanterelle.

De volgende keer dat ik Antwerpen ben, ga ik zeker weer langs voor een kijkje en een aanschaf. Ze hebben ook mooie stofjes, dus mocht ik beter worden met de naaimachine is deze winkel ook een goede om stofjes aan te schaffen.

2 Comments

Geef een reactie

