Wolwinkel ontdekkingstocht: nummer 2 & 3: Ribbels en ’n Steekje los

In Leiden vind je in de binnenstad 2 leuke wolwinkels.

Ribbels

Ribbels zit in een winkelpand vlakbij de Subway in Leiden op de stille rijn. Op de winkel staat Meet & Make, eigenlijk zijn het 3 winkels in 1, Ribbels is er 1 van.

Ze verkopen echt mooie wol, o.a. Madeline Tosh en Alice Starmore. Je kan er ook boeken vinden, mooie stoffen, leuke knopen en andere accessoires voor haken, breien, borduren, naaien en quilten.

Mocht je in de buurt zijn, zeker een aanrader.

Mijn aankoop:

Een mini skein van Alice Starmore Hebridean, kleur Bog Bean.

‘N Steekje los

Op de oude rijn zit net voorbij Tapes&zo een kleine wolwinkel. Ze heeft eigenlijk maar 3 merken: katia, scheepjes en online.

Je kan er ook boeken vinden en haak en brei accessoires.

Een aardige verkoopster/eigenares en een leuk aanbod van de merken. Een bezoekje waard als je iets zoekt van de 3 merken die ze aanbiedt.

Mijn aankoop:

Sokkennaalden knitpro zing

Voor wolwinkel ontdekkingstocht: nummer 1: Ja, wol klik hier.

3 Comments

  1. Hoi Carla,
    Wat leuk dat je mijn winkel (’n Steekje Los) in je blog noemt. Alleen heb je de adressen van door elkaar gehaald. De Stille Rijn (Ribbels) zit om de hoek bij Subway en ik zit voorbij Tappas & Zo op de Oude Rijn. Voor de rest klopt het: je hebt bij mij sokkennaaldjes van knit pro gekocht.
    Groetjes en tot ziens,
    Jacqueline (’n Steekje Los)

    Liked by 1 persoon

  2. Hoi Carla,
    Wat leuk dat je mijn winkel (’n Steekje Los) in je blog noemt. Echter: je hebt de adressen door elkaar gehaald. Tappas & Zo, dus ook mijn winkel zit op de oude rijn. Om de hoek bij Subway heet het stille rijn. Verder klopt het: je hebt sokkennaaldjes van knit pro bij mij gekocht. Naast de merken die jij noemde verkoop ik ook Phildar.
    Groetjes,
    Jacqueline
    (’n Steekje Los)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

