Driehoekdoek


Ik had op de vakantie een mooie bol meegenomen van kunstgarn. En daar moest ik natuurlijk een mooi project bij zoeken.

Ik kwam het tijdschrift Sandra Mode special nr 34 tegen. De special gaat over driehoekdoeken, stola’s etc.


Na het tijdschrift doorgelezen te hebben en te hebben bestudeerd, viel mijn oog op model 2 uit het blad. Een driehoekdoek van kid mohair.

De opzet is heel simpel en als je eenmaal de slag te pakken hebt, haakt het heel natuurlijk. Ik ga net zo lang door totdat de wol bij op is.  Tot nog toe ben ik erg tevreden.

Zodra ik klaar ben laat ik hem zien. Hou evt. mijn istagram in de gaten. Daar post ik regelmatig foto’s van al mijn projecten.

2 Comments

Geef een reactie

