Haak en borduur podcast

Voordat ik ging breien was ik al aan het haken en borduren. Ik heb al eerder blogs gepost over podcasts (Podcast, Podcast aanvulling), alleen deze gaan hoofdzakelijk over breien. Heel soms komt er haken aanbod, maar hoofdzakelijk gaat het over breien. Dit vond ik jammer en ik ben op zoek gegaan naar podcasts over haken en over borduren, met name kruissteek.

Haak podcast
1. CrafternoonTreats Crochet Podcast
2. Cherry Heart Crochet Podcast

Borduur podcast
1. Lazymaisy
2. Sadie Ruin Yarnivore: Flosstube

Ik zou het zelf heel leuk vinden om iemand te vinden die het heeft over haken, breien en borduren in 1 podcast. Maar die heb ik nog niet gevonden. Mocht iemand een goede tip hebben, hoor ik het graag. En als het in het Nederlands is, ben ik nog blijer. Ik vind het nl ook erg leuk om Nederlandse podcasters te volgen.

Een nieuwe Nederlandse podcaster over breien is trouwens de Random Knitter podcast.

Veel kijkplezier!

3 Comments

  1. Pingback: Update lijst van podcasters | CQ Haken

Geef een reactie

