Kruissteek borduur project

2016-08-11 14.49.38.jpg

Ik vind kruissteek borduren ook erg leuk, maar ik merk dat ik de laatste tijd enorm bezig ben geweest met haken en breien. En sinds deze week ben ik ook weer begonnen met borduren.
Ik had een hele poos geleden al een pakket gekocht met 3 grote schilderijen. Deze komen in het trappengat te hangen bij de kinderkamers. Ik ben nog niet erg ver, maar ik merk dat ik er echt zin in heb, En de afwisseling is ook erg leuk. Ik heb voor elke bui iets liggen.

2 Comments

Geef een reactie

