Overige wolaankopen in Denemarken


Was ik in Aarhus me rot aan het zoeken naar de wolwinkels, zo liep ik per toeval tegen een wolwinkel aan in Silkeborg. De Garnstudio Grønhøj in Silkeborg verkoopt   Drops in alle soorten. Erg leuk winkeltje met een lieve verkoopster. Hier komen echt alleen maar Denen.


In Aarhus bij het Moesgaard museum was een Vikingfestival. Na het zien van het gevecht liepen we over de Vikingmarkt. Heel veel handwerk en handwerkers gezien en daar ook wol gekocht.

En in het museum nog andere leuke dingen.


En als laatst gingen we op reis van plek 2 naar plek 3 langs allerlei bezienswaardigheden. Zo kwamen we langs bij een klein lokaal museum:Randbøldal waar oa. veel werd verteld over wol en weven. Ik kon het niet laten iets te kopen van een lokaal iemand.


Denemarken is een wol vriendelijk land. Erg genoten en veel bekeken. Als ik had gewild, had ik veel meer kunnen kopen. Zelfs in de supermarkt lag wol. Heerlijk land!

4 Comments

Geef een reactie

