Interlocking crochet workshop


Bij de Echtstudio een interlocking crochet workshop gevolgd. De workshops worden altijd gegeven door Sandra. Zij legt het altijd heel goed uit. Doet steken voor en corrigeert waar nodig op een prettige manier. Je voelt je nooit dom. 

Wat is mijn oordeel:

Het is een leuke techniek. En wil ik dit goed doen, moet ik echt meters maken en oefenen. Niet iets om  te doen terwijl je tv kijkt. Het vraagt aandacht. Maar een leuke toevoeging qua techniek.

Ik ga het proeflapje afmaken en het word dan een dekentje voor de barbies van onze dochter. Daarna ga ik misschien een sjaal voor mezelf maken. 

Geef een reactie

