Mijn eerste sok

2016-06-22 13.59.19.jpg

Ik ga het er op wagen. Ik ga sokken breien. Ik heb een gratis patroon voor een basissok (gevonden op Wolhalla.nl via Ravelry).

Wol: Drops fabel print Guacamole kleur 151 aantal 2 bollen a 50 gr/ 205 m

Naalden: Clover sokkennaalden bamboe maat 3 mm

Toer 1 zit op de naald, nu ga ik de steken overzetten op 3 andere naalden, zodat ik 4 naalden heb. Erg benieuwd of het mij gaat lukken. Ik krijg waarschuwingen over de verslavingsfactor van sokken breien. 🙂

Wordt vervolgd.

1 Comment

Geef een reactie

