Podcast

Screen Shot 2016-06-12 at 10.59.11.png

Er zijn heel veel podcast te vinden over haken en breien op Youtube. Voor ieder wat wils, in het Nederlands of in het Engels.  Ik volg ondertussen ook aardig wat dames (zouden er ook heren zijn vraag ik me af?).

  1. Bureau Vossen
  2. Yarn on the Rox
  3. The Lazy Knitter
  4. Colourful Creativity
  5. Mirjam Molenbeek
  6. Lisanne Multem
  7. Craftfulness
  8. Wolgoed
  9. Dutch Wool Diva

Persoonlijk vind ik ze allemaal erg leuk en ze inspireren mij onwijs. Niet altijd even goed voor de portemonnee 🙂

Check ze uit en oordeel zelf. Misschien word je ook geïnspireerd om podcasts te maken. Zo ja, laat het me weten, dan ga ik zeker kijken. Misschien ga ik ooit in de toekomst ook wel podcasts maken.

6 Comments

  1. Pingback: Vlogs -of podcasts- en een knopenpotje – wollepluisje

  2. Pingback: Haak en borduur podcast | CQ Haken

Geef een reactie

