Haak- en Breicruise deel 2

Ik had in een vorige blog het er over gehad dat ik deze haak- en breicruise had gewonnen. Vandaag was het dan eindelijk zover.

Om 9.45 uur moesten we ons verzamelen in de winkel en rond 10.15 uur liepen we richting de rondvaartboot. Daar aangekomen moesten we nog even wachten voordat we gingen varen. De vaart bestond uit 2 rondjes door de grachten van Delft. De stuurman vertelde hier en daar wat, maar het was vooral kletsen met en kijken naar iedereen. Wat heb ik mooie sjaals gezien, de Knotten KAL, echt zo mooi. En leuke mensen ontmoet, zo dus ook Puk Vossen, via haar vlog had ik het kaartje gewonnen. Ze heeft me kort een uitleg gegeven voor rondbreien en continentaal rondbreien. Ik ga nl mee doen met haar KAL: zomertrees vanaf 1 juni a.s. En ik heb nog nooit met rondbrei naalden gewerkt.

Conclusie van de cruise: het was onwijs leuk om te gaan. Ik ga het zeker nog een keer doen. Het weer was vandaag ook super en dat werkt natuurlijk wel mee aan het goede gevoel. Ik heb een top ochtend gehad. En kan het aanraden!

Geef een reactie

