Fay de Flamingo

2016-05-08 16.20.17 HDR-2

Fay de Flamingo is af!

Het patroon via Draad en Praat.

De wol via de Echtstudio: ByClaire nr 3 sparkle: 1 1/2 bol Fuchsia (236) en 1 1/2 bol licht roze (203), ByClaire nr 1 cotton: klein beetje wit (0310) en klein beetje zwart (0325).

Wat heb ik geleerd: hoe ik onderdelen aan elkaar kan maken en ik heb de magische ring verbeterd.

Wat is mijn conclusie: Ik geef een 8,5. Dit is de tweede keer dat ik een patroon van Draad en Praat maak, ik vind het duidelijk beschreven en goed te volgen. Ik ga zeker meer van Lisanne haken of breien.

 

2 Comments

  1. Pingback: 2016 | CQ Haken

Geef een reactie

