Knotten brei- en haakcruise

28 mei a.s. is er een brei- en haakcruise in Delft via de winkel Knotten. Via de vlog van Puk Vossen kwam ik hier achter. In vlog nummer 23 had zij een give away: gratis mee met deze cruise. Via Ravelry liet ik een bericht bij haar achter, dat ik graag mee wou doen met deze give away. Ik had er al met een paar mee gedaan, maar niks gewonnen tot dan toe.

Van de week kwam vlog nummer 24 van Puk, en wie won… IK! 🙂
Wat een enorme verrassing was dit en wat onwijs leuk. Ik zal een verslag  over de cruise maken na afloop, ik vermoed dat het heel erg leuk gaat worden en dat ik me onwijs ga vermaken.

Wordt vervolgd.

4 Comments

  1. Pingback: Knotten brei- en haakcruise – Wat doe ik in mijn vrije tijd?

  2. Pingback: Haak- en Breicruise deel 2 – cq_haken

  3. Pingback: Interview met Puk Vossen | CQ Haken blogt

Geef een reactie

