Flamingo

Phoenicopteridae_face.JPG

Ja, ja.. ook ik ga een flamingo haken. Blijkbaar is het nu het dier om te maken. Maar ik doe het niet omdat het blijkbaar nu ‘in’ is, maar vanwege het feit dat de flamingo de favoriete vogel is van onze dochter.

Ik ga het betaalde patroon gebruiken van Draad en praat. Ik heb al eerder met een patroon van haar gewerkt, het was een brei patroon van een  omslagsjaal, maar ik ga er van uit dat dit patroon ook weer helder en goed beschrijft wat je moet doen.

Ik ga wel iets veranderen aan de wol. Ik heb ook advies gevraagd aan Lisanne van Draad en praat. In het patroon heeft ze het over ByClaire nr 1, maar ik wil ook ByClaire nr 3 gebruiken. ByClaire nr 3 is net uit en nu al zeer populair. Er zit een sparkle in, ook iets wat onze dochter ontzettend leuk vindt. Ik ben benieuwd, en zodra ik wat heb om te laten zien, geef ik een update.

Fijn weekend!

Geef een reactie

