Haaknaalden

haaknaalden.png

Toen ik startte met haken gebruikte ik haaknaalden gekocht bij de Action. Maar ik kreeg al snel last van mijn zadelgewricht en vingers.

Ik kwam in aanraking met de Clover Amour haaknaalden door de Haakster. Ik had er eerst maar een, de 3 mm. Maar al snel kwam ik er achter dat door deze haaknaald te gebruiken ik geen last kreeg van zadelgewricht en vingers. Dus ondertussen heb ik bijna alle haaknaalden van Clover Amour.  Voor mijn verjaardag kreeg ik de haaknaalden  9 mm, 10 mm, 12 mm en 15 mm. Op mijn verlanglijstje staat nog 2 mm. Dan is de collectie compleet.

Iedereen moet natuurlijk zelf beslissen welke haaknaalden hij/zij gebruikt, maar ik zweer bij de Clover Amour.

Geef een reactie

