WIP voor zoon

deken.png

Ik het allerlei WIP’s liggen. Een daarvan is een deken voor onze jongste. Ik heb voor onze oudste een zeemeermin deken gemaakt. En terwijl ik met deze bezig was, werd onze jongste jaloers. Hij moest ook een deken. 🙂

Geen probleem, ik maak voor hem een mooie stoere deken in de wafel steek. Ik gebruik stylecraft special chunky in de kleuren royal en khaki.

Ik ben begonnen met 170 lossen op te zetten met haaknaald 7.  Daarna ging ik verder met haaknaald 6. Ik gebruik ongeveer 1 bol per rij. Het patroon heb ik van de website handwerkles.nl.

De wafel steek haakt lekker weg, het enige is dat het vrij monotoon is en daarom ligt hij er nog steeds. Ik heb beloofd dat ik hem snel af ga maken.

Geef een reactie

