UFO

Muurtattoo_met_haak_AC50_UFO_02

Dat ik helemaal aan het haken verslaafd zou worden, had ik nooit gedacht. Ik ben gaan haken omdat ik iets ‘moest’ zoeken voor de ontspanning. Ik was door een aantal ingrijpende incidenten in mijn leven tijdelijk op non-actief gezet voor mijn werk voor de klas. En ik was druk bezig met een therapeut om weer mijn weg terug te vinden naar mijn echte ik.

Ik ging van alles zoeken en doen en kwam zo bij een hele leuke vrouw terecht in Boskoop. Mariska aka de Haakster. Zij heeft mij de basis geleerd van het haken, een losse ketting, vaste, halve vaste, stokje, etc. En toen ben ik aan de slag gegaan.

Ondertussen heb ik ook al een aantal workshops gevolgd bij Sandra van de Echtstudio. En ben ik ook begonnen met breien. Wie had dit ooit gedacht, dat ik creatief zou worden.

Er liggen ondertussen heel wat UFO’s op mij te wachten. En ik kan niet wachten tot deze af zijn… om vervolgens weer nieuwe projecten te starten. đŸ™‚

 

Geef een reactie

