Mijn eerste CAL

2016-03-12 21.36.20.jpg

Toen ik begon met haken, had ik nog nooit gehoord van een CAL. Het betekent Crochet ALong. Elke week krijg je een deel van het patroon en die haak je dan in een week.

Nu ben ik voor het eerst aan het mee doen met een CAL. Ik heb gekozen voor die van Joke van Lossen en Vasten. We zitten officieel nu in week 10, maar ik zit met haken pas in week 8. Geeft niet, het gaat er om dat het leuk is en ik leer veel. Zo heb ik eindelijk de stersteek onder de duim. Ik kan niet wachten tot hij af is. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.

2 Comments

  1. Pingback: 2016 | CQ Haken

  2. Pingback: Interview met … | CQ Haken

Geef een reactie

